القائمة الرئيسية

الصفحات



ليه تتعامل معانا ؟ 
ازﯾﻛم:ﯾﺎرب ﺗﻛوﻧوا ﻓﻲ اﺗم ﺻﺣﺔ وﺳﻌﺎدة..:

اﺷﻣﻌﻧﺎ ﺗﺗﻌﺎﻣﻠوا ﻣﻌﺎﻧﺎ اﺣﻧﺎ وﻓﻲ اﻛﺗر ﻣن 3 ﻣﻠﯾون ﻓرع زﺟﺎج ﻓﻲ

ﻣﺻر ﻛﻠﮭﺎ؟

 

ﻋﻠﺷﺎن ﻧﺟﺎوﺑﻛم ﻋﻠﻰ اﻟﺳؤال ده ﻓﺎﺣﻧﺎ ﻣﺣﺗﺎﺟﯾن ﻣن ﺣﺿرﺗﻛم

ﺗﻘروؤن اﻟﻛﻼم ده ﺑﻌﻧﺎﯾﺔ:


1 : أحنا بنكون متابعين حالة السوق بأستمرار، بنبعت دايمًا لعملائنا على الواتس اب قائمة أسعارنا اللي دايمًا بتكون مُحدثة "يعني مش هنخليك تتفق على شغل وتتفاجئ بعد كده أن الاسعار رفعت أو نزلت"

2 : حساباتنا كلها عن طريق الكمبيوتر، يعني مش هنعمل زي غيرنا "ونتلغبط" وأحنا بنحسبلك الشغل، نسبة الخطاء عندنا 0% وده لأن بيوصلك مننا فاتورة مفسرة جدًا بالمقاسات والتربيع وكل تفاصيل الشغل.   ( ممكن تراجع شرح برنامج الحسابات للعملاء الجدد عن طريق ) الضغط هنا 

3 : لكل عميل عندنا قاعدة بيانات بنعرف من خلالها حجم تعاملاته المالية معنا خلال السنة الواحدة، وعلى الأساس ده بيكون ليه نسبة من تعاملاته بتنزل خصم أخر السنة، والنسبة بتكون مُحددة بنسبة 1% من قيمة التعاملات المالية.
يعني أيه الكلام ده؟ ( يعني حضرتك أخدت مننا شغل بقيمة عشرة الأف جنيهًا خلال السنة – فبينزل لحضرتك في تصفية أخر السنة مبلغ 100 جنية في حسابك، ولو قيمة تعاملاتك 100 الف جنيهًا – بينزل لحسابك 1000 جنيهًا. ده بيكون بمثابة رسالة شكر مننا على جهدك وتعبك وشطارتك في نفس الوقت وكمان على وفائك معانا ).

4 : أحنا هنا بنحترم 3 حاجات ( الكلمة – العقل – الأمانة) فهنعاملك على الأساس ده "وهنستناك تعاملنا على الأساس ده" يعني أيه بقى؟ يعني كلمتنا معاك عهد بيننا - مش هنقولك على كلمة ومنعملهاش ايًا كانت أيه هي، كمان مش هنديلك ميعاد ومنلتزمش بيه.
بنحترم عقلك كإنسان – بنتعامل مع الناس سواسية – مبنستقلش بحد ومبنكبرش حد عن حجمه.
الأمانة؛ مش هنقولك الزجاج 6 مم ونبعتهولك 5.5 مم .... الخ، مش هنقولك حاجة ونعمل عكسها ابدأ.
خلاصة رقم 4 في تعاملنا " اتعامل معانا زي ما تحب أننا نتعامل معاك، علشان نتعامل معاك زي ما تحب أننا نعاملك "

5 : جودتنا في الشغل مش هنتكلم عنها – لأن ميشكش في نفسه غير ... – أحنا هنقولك بص بنفسك على شغلنا من هنا أو شغل المرايات من هنا
ومش النت اللي بيحدد كفائة الشخص إنما التجربة فقط.


دُمتم في رعاية الله وأمنه.
زوسر جلاس